آلتون

گروه صنعتی و تولیدی البگاز که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی تجهیزات آشپزخانه می باشد، محصولات خود را با نام آلتون به فروش می رساند. محصولات ارائه شده توسط این برند تنها در فر توکار جای نمی گیرند. بنابراین، این برند مطابق با تولید محصولاتی مانند; قیمت هود آلتون، اجاق گاز و میز گاز نصب شده نیز ارتقا یافته است.

گاز رومیزی آلتون

فرهای توکار آلتون
فرهای توکار این برند در دو نوع فر برقی و گازی تولید و روانه بازار می شود. فرهای توکار آلتون در چندین سری مختلف تولید می شوند. هر کدام از این سریال ها ویژگی های خاص خود را دارند.

فر توکار برقی آلتون
فر توکار آلتون سری 300 فری با حجم 72 لیتر و طول 60 سانتی متر می باشد از این رو فضای بسیار مطلوبی را برای پخت انواع غذا و شیرینی در اختیار شما قرار می دهد. این فر مجهز به تایمر مدرن پخت و پز است. بنابراین به شما خانم های خانه دار کمک می کند تا غذا را در زمان معقولی به خوبی بپزید.

ویژگی های فر آلتون سری 300
· قفل کودک
· گریل
· ظرفیت داخلی 72 لیتر
· صفحه نمایش لمسی دیجیتال
وجود برنامه یخ زدایی سریع
ده برنامه آشپزی وجود دارد
· تمیز کردن آسان لعاب داخلی
اگر به دنبال یک فر توکار هستید که بتواند به دو فر مستقل تبدیل شود، حتما باید فر توکار برقی آلتون 400 را انتخاب کنید، این فر به شما این امکان را می دهد که در دو فر داخلی خود با موقعیت های کاملا متفاوت غذای خود را بپزید. این فر نیز مانند سری 300 دارای حجم 72 لیتر و طول 60 سانتی متر می باشد.

ویژگی های فر آلتون سری 400
· قفل کودک
· گریل
· ظرفیت داخلی 72 لیتر
· صفحه نمایش لمسی دیجیتال
وجود برنامه یخ زدایی سریع
نوزده برنامه آشپزی وجود دارد
با فضای داخلی که به راحتی تمیز می شود
فر توکار برقی آلتون 900 یکی از بهترین فرهای توکار با ظرفیت بالا می باشد. فرهای آلتون سری 900 با طول نود سانتی متر گزینه بسیار ایده آلی برای پخت و پز و پخت هستند. در این فر توکار به راحتی می توانید دو قالب 30 سانتی متری جا کنید. یعنی می توانید مواد بیشتری را در فر قرار دهید تا بپزد و زمان پخت را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید