هودها به اشکال مختلفی

هود آشپزخانه توکار و روکار با توجه به مدل از نظر عملکرد و قدرت متمایز می شوند. شرکت های تولیدی می توانند تنها یک نوع از این ها را تولید کنند یا هر دو نوع را داشته باشند. معمولاً هود مخفی از نظر اندازه کوچکتر است.

هودها به اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. هود توکار مخفی در داخل کابینت قرار می گیرد و از بیرون قابل مشاهده نیست. به همین دلیل به آن هود مخفی یا توکار می گویند. اما هود خارج از کابینت است و روی اجاق گاز قرار می گیرد.

هود آلتون 

افرادی که آشپزخانه کوچک دارند بهتر است از مدل کانتر استفاده نکنند. زیرا باعث می شود فضا شلوغ تر به نظر برسد. در چنین شرایطی خرید و نصب هود مخفی بهترین گزینه برای شما خواهد بود قیمت هود کن.

اگر به دنبال خرید این وسیله مهم و کاربردی برای آشپزخانه خود هستید، باید از انواع و برندهای مختلف و ویژگی های آنها آگاه باشید.

زیرا باید داخل کابینت قرار گیرد. هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که قدرت مکش ربطی به داخل یا خارج بودن آن ندارد.

اگر قصد خرید هود ایرانی باکیفیت را دارید بهتر است به سراغ نمونه های مخفی بروید. تجربه ثابت کرده است که هود مورب توکار زیبایی خاصی در آشپزخانه ایجاد می کند. از آنجایی که مدل توکار مخفی در داخل کابینت قرار می گیرد، فضای یکنواختی در آشپزخانه شکل می گیرد. در این صورت محیط زیباتر به نظر می رسد. همچنین استفاده از نوع مخفی می تواند بهم ریختگی محیط آشپزخانه را از بین ببرد.

از آنجایی که این هود در داخل کابینت قرار می گیرد، نیازی به طراحی حرفه ای نخواهد داشت که باعث کاهش هزینه آن می شود. بر این اساس، اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید، نوع مخفی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید